Helgen

Då var det måndag igen. Och SISTA veckan innan semestern!!! 5 dagar kvar på salongen, slutar tillochmed tidigt på fredag och ledig på lördagen! Så skönt det skla bli med lite ledighet :)

I fredags var jag hos wille. Efter vi hade käkat åkte  vi till Medåker och kollade på en bil som Wille var intresserad av. Slutade med att han nu har en bubbla i garaget med.
På lördagen tog jag tåget till jobbet för Wille skulle byta olja och sånt på min bil men självklart hade jag köpt fel grejer.. Kollade ju riktigt noga ju....

Efter jobbet gick jag hem och sov. 
Vid 5 kom William och vi gick till Malin ovh Stefan. Vi hade tillopchmed skrivit ut en karta så vi skulle hitta den "snabba" vägen. Men det gick ju som det gick, gick vilse och kom ut på den "lång" vägen, tog över en timme att gå dit. I den förbannade hettan med påsar och en cykel att kånka på. Riktigt äckligt varmt och jobbigt var det.
Fram kom vi iallafall, och där grillade vi sen kom även Erik, Niklas och Lars. Riktigt trevligt, sen vid 10 (?) gick vi (IGEN) ner på stan till Power meet. Såg typ ingen bil alls. Åt en hamburgare, gick in i en het glödlampa och gick hem. 
När vi somnat ringde Harry och behövde en sov plats så han fick sova på soffan.  

Tog tåget till Wille på söndagen sen. Lugn och skön dag.. Skulle dock velat bada.
Men nästa måndag är jag i rättvik så då ska det badas!!! försöka få lite färg också kanske....

Nu hoppas jag på lite kunder och att inte alla dragit iväg på semester. Malin kommer hit snart också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0