Näst näst sista

I övermorgon är det sista dagen på jobbet innan semestern! Räknar timmarna.... :P
Faktiskt mycket att göra nu på salongen. Idag är det bara klippningar och jag tänkte sluta kl 16 för att åka hem till mor och far och sy och tvätta lite grann. Kanske kan åka och bada eller gå ut och gå också.

På söndag gäller det!! Då ska jag hoppa fallskäm... Börjar bli nervig som satan nu.. Kommer jag kunna sova på lördag? haha!

Igår åt vi paj på salongen , jag malin och stefan. Första gången jag gjorde paj, inte så lyckad kanske.. Men jorå rätt go :P
Sen på kvällen skulle vi åka och bada men då blev det ju mulet så vi åkte bara runt istället...

Mer jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0