Bröllop

Nu är det bröllops tider. Iallafall i sverige och stockholm.
Tv.en står på på jobbet med tv4 som sänder om viktoria och daniels bröllop från kl 8 i morse till halv 1 i natt.. Inte så värst intressant kan jag tycka men..

Imorse skjutsade Wille mig till tåget och efter jobbet kommer han till västerås och hämtaupp mig. Då ska vi vidare till Enköping för att kolla på en bil till mig :) En Clio. Hoppas den är bra för jag vill ha en bil nu!!
Ikväll ska han träffa en köpare på sin bil så får se om den försvinner med.

Imorgon kommer lite släkt och familj hem till mor och far. Även jag och William. och vi har med oss tårta :) Då ska jag firas! 20 bast snart för sjutton ;P
Slut på tonårslivet! (Har jag haft något riktigt typiskt tonårsliv??)


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0