dagbok

Igår bokade jag tid!

Den 18 Juli kl 11:00 hoppar jag Fallskärm!!
Om det inte blåser för mycket eller är för mulet förstås då...



Längtar!! Vilken upplevelse det kommer bli..


Igår sov jag hos Marie och Jimmy. Skulle ha hämtat bilen jag kollade på i helgen men blev inget... Komplicerat det där tydligen. Hittar väl en annan bil annars.
'
Idag åkte vi in till stan och kollade runt lite. Jag hittade två t-skirtar. Sen åt vi allihopa på amazing thai. Supergott!!

Tåget tillbaka till västerås och där kommer jag på atyt jagf glömt nycklarna hos marie....
Pappa snäll som han är fick åka och köra dom till mig..
Min glömska tar kål på mig...

Jag har även suttit på ett 1,5 timmes långt möte med länsförsökringar. Nu är allt klart och jag har försökringar :P haha!

Kollar på vänner nu...
Tänkte börja skriva i min nyinköpta "efter 20år" dagbok :P Skriva för hand alltså:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0