God kväll

Tänkte börja med att säga att jag är så kär!!! Verkligen.
William kom till mig igår efter att vi slutat jobba. Tidigare på dagen frågade han om jag ville ha min födelsedags present nu eller när jag fyller. Självklart när jag fyller!!!
mnej när han kom innan för dörren dök han upp med ett paket :)
Jätte fint halsband med hjärtan från Efva Attling.
Jag blev glad!!!






Idag har det varit lite mer jobb än de andra dagarna.
Jag och Malin sprang ut en sväng och provade det nya glasstället i Västerås
Hur gott som helst! Först får man välja vilken glass smak man vill ha. Sen vilket tillbehör (Finns kladdkaka, brownies, dain, bär med  mera med mera) och efter det viljen sås. Sen "bakar" de ihop allting så det blir som Ben n' Jerry!!!! Jag tog chokladglass med brownie och nötcreamsås. Så jäkla gott!!! Blir nog många såna....

När jag slutat kom Jonas till salongen. Jag köpte mat åt honom så han fick käka medans jag klippte sista. Sen klippte jag honom sen åkte vi hem till mig för att han skulle laga punka på min cykel:) Fixat och klart taack :) Han fick även se min lägenhet för första gången.

Snart fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0