Hoppa!

Igår åt vi smörgåstårta och vanliga tårta hos mamma och pappa. Där fanns hela familjen, Lena (faster) och Maje och Per-Arne. Det började med att jag fick present av min familj. Fallskärmshoppning. OO herregud, det pirrade till i magen, men jag hade ju önskat mig det så! Ska väl försöka boka en tid närmaste veckorna (månaderna) och bara göra det! Vilken känsla.. Längtar lite men ändå inte haha!
Sen fick jag två Thomas Sabo berlocker till mitt armband. En röd klacksko av farmor och en fyrklöver av Lena och Sören. Och lite blommor och pengar då :)

Helgen har annars varit rörig men så kan det väl vara. Jag har iallafall köpt en bil. Eller jag ska åka och köpa den och hämta den i kväll eller imorgon då de inte hade registerings papper hemma. Eller vad det är man ska skriva på.
Så jag hoppas på ikväll, så kan jag åka förbi Marie och visa upp den sen :)

Annars då?
Sitter på tågstationen nu, väntar på tåg. Sen ska jag jobba.
4 dagars jobb den här veckan ju. Om jag inte ska vara ledig imorgon kanske. då blir det 3 dagars ;) Men imorgon ska jag på möte med länsförsökringar. Har hört att det ska vara bra att ha några såna ;) :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0