Nyponros

Förra veckan var det riktigt lugnt på jobbet. Mamma hade också ovanligt lite att göra sa hon. Konstigt med tankepå att det är sommar och skolavslutningar. Lite bättre är det väl den här veckan med fortfarande lugnt.

I fredags hämtade Wille mig vid tåget och vi käkade med hans familj sen kollade vi på film i badkaret :) Vi såg "Äntligen midsommar" Riktig B film tycker jag nog. Sommaren med Göran är bättre! Jämför dom automatiskt.
I lördags åkte jag till jobbet. Sen hämtade Marie mig där vid 13. Då skjutsade hon mig och Tim till Wille för ett dygn där:) Marie åkte dock hem.
Vi gick promenad, busade och badade :) Så roligt att ha honom en hel dag och natt ibland!
Igår åkte vi sen med en fullproppad BMW till Torstuna. Ingen familjebil det där direkt :P Syster Anna fyllde år! Så där väntade grillat sen maräng swiss! typ. Hur gott som helst var det verkligen!!!
Hon fick en råsaftcentrifug och en hår fön av alla oss!

Nu sitter jag åter igen på salongen! Två elever här idag ;) Britta och Malin.

Hoppas Wille kan komma och hälsa på mig i veckan. Umgicks ju inte så mkt alls i helgen... :'(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0