After work

Igår hade vi afterwork på jobbet.
Vi började med vin och fuccasia (stavning?) på salongen sen gick vi vidare till Restaurang Å. Jag tog huserts burgare. Hur gott som helst, verkligen!! Det ska jag äta igen. Med vin, såklart..
Där satt vi under tak med regn som hälldes ner från himlen och åska och blixtrar omkring oss.
Mysigt!  Vi gick väl därifrån vid 9, 10 jag vet inte riktigt.
Till Blue moon bar!! Hade aldrig varit där så det va kul :) Dansade hela tiden, Allihopa, Susanne, Elena, Josse, Malin, Britta och jag :) Till och med på de små scenerna och vid en påle eller stolpe haha ! Måste sett ut..

Malin och jag cyklade (vinglade) hem vid halv 1 ungefär. Somnade väl på en gång!
Riktigt roligt kväll var det!! Tog tyvärr inga bilder :(

Sitter nu på jobbet. Ska ta tåget till Köping snart. Min bil är nu färdig och besiktad! Säljas!!

Mys i kväll, chips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0