En vecka.

Förra helgen var det ju lång helg för vissa. Jag hade ledigt på torsdagen och jobbade fredag och lördag..
På torsdags förmiddag åkte jag till Marie och klippte Anna. Sen åkte jag därifrån med Tim  med mig till Wille. Där var vi hela dagen och natten:) Lekte, åt och sov :P Han var så snäll så! Vara med lillmoster ett helt dygn!! Det var jätte roligt!

I lördags kom Malin och hennes kille Stefan till mig och Wille. Vi grillade hamburgare på uteplatsen, vi tjejer fick agera grillmästare ;) Sen gick vi in och spelade lite spel och tog oss ner på stan. Vi gick runt lite och gick till pitchers för en whiskey, min röst var totalt fucked up vid denna kväll så tänkte styra upp det med en whiskey. Blev ett snäpp bättre. Sjuk var jag fortfarande.

Igår, tisdag sprang vi på jobbet vårruset, var tvungen att spring första lilla biten då vi hamnade i första ledet men gick resten. Är fortfarande sjuk och hostar så.. Efter fick man picknick korg med massor av gott!
Den natten hostade jag så jag knappt fick luft. Tog te med ingerfära (har fått för mig att det är bra,  gott iaf) och en varm vetekudde på bröstet och somnade efter några timmar.

Idag är det ganska lugnt på salongen, har 4 klippningar lite utspridda. Vill hem och sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0