Nikki Sixx

Jag har läst Heroin diaries; spillror ur ett rockstjärne liv.
Vilken bok. Läste tills jag somnade. Vilket jävla liv han levt! Fast det är hans eget fel och vilken jävla skitstövel han är.



Det är Nikki Sixx dagboks anteckningar från 1986 och 87 tror jag. efter nästan varje dagboks kapitel har han eller någon annan kommenterat från nutid. Han skriver mest om knarket. Hur han mår och om bandet. När han tar heroin går det så långt att han sitter instängt i sin garderob för att gömma sig från inbillade inkräktare. Man får även följa deras turneer och hans tragiska barndom.
Idag är han lika gammal som min pappa, haha. Bra bok, nästa blir "The Dirt" boken om hela mötley crue.

Efter jag läst boken kollade jag lite på youtube om mötley crue .. Kolla bara på dom här.
Här är under en live konsert..



Här är en intervju med Nikki och Tommy Lee, trummisen i bandet. 2005.




Längtar tills nästa bok kommer till mig på posten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0